Sunday, April 14, 2013

Maafkan saya tidak bisa memberikan semua kemewahan

GF : sayang , saya cemburu la dengan kawan2 saya ...
BF : cemburu ? kenapa ?
GF : BF mereka selalu memberi hadiah , belikan kalung , cincin , baju , bawa mereka jalan2 ... 
BF : maafkan saya ya sayang . karna saya tak mampu memberikan semua itu untuk sayang . saya tak berharta sayangg ...
GF : sayang jangan la berbicara seperti ini .. apa yang sayang berikan itu sudah cukup kok .. percayalah ..
BF : tapi sayang tetap mau semua itukan ? sama macam kawan2 sayang ?
GF : sayang ... maaf :(
BF : tak apa la . =]
( suatu hari BF menerima berita bahwa GF telah   kemalangan dan mengalami kecederaan berbahaya  dan mengakibatkan GF hilang penglihatan .. )
selepas beberapa minggu .. GF telah sedar dan telah pulang ke rumah . dia membaca sepucuk surat yang di berikan oleh seorang perawat sebelum GF pulang .



dear sayang,

♥ sayang , maafkan saya kerana selama ini tidak mampu menjadi seorang kekasih yang terbaik  . saya tidak mampu berikan kemewahan kepada sayang . saya tak dapat bahagiakan sayang dengan kemewahan,  seperti yang di berikan BF kawan2 sayang kepada kawan2 sayang  . sayang , hari ini sayang dapat melihat dan membaca surat ini dengan mata saya . hanya ini mampu saya berikan pada kamu sayang . jaga mata ini seperti mana sayang jaga diri sayang . dengan mata ini nanti .. sayang akan bejumpa seseorang yang akan menyayangi dan akan memberikan segala yang sayang inginkan . Maafkan saya :') i love u 


                                                                                                                                               BF



so sad !!!

No comments:

Post a Comment